efter regn kommer sol sken


image29


 & jag är påväg tillbaka, känns förbannat skönt. är dock sjuk men det hindrade mig inte från att dra till gymet i morse. Vi har nämligen gym & bastu här där vi bor som man får boka, så jag & min kille drog dit. var så skönt när man gick där på löpbandet och sen körde styrka. Fick även min nya mp3 idag också så har fixat skit bra musik nu så jag är jätte taggad. Det var lite läskigt det där som hände i helgen, att jag var helt jävla borta. och straffet som jag fick var några kg´s viktuppgång = ett helvete. min mage har varit uppsvälld och jag har nästan vart spy färdig varje dag, men nu är jag påväg tillbaka igen.

jag ska klara det. jag har gett mig fan på att jag ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0