det känns underbart

image14


 Måste säga att det går riktigt jävla bra nu faktist. mina piller fungerar perfekt. höll mig till min meny igår, sen var jag på fest. käkade inget annat än det jag hade sagt. drack några öl, men det kom ju ut snart och så dansade jag hur mkt som helst. jag dansar alltid hur mycket som helst när jag är ute, det ska kännas i hela kroppen dagen efter. Och ja, idag är jag riktigt bra vän med vågen.

ska träffa min pappa om ett tag, ska skynda mig och ta 1 shake nu och en banan och ett litet päron, så  jag är mätt så han inte kan försöka lura i mig nå annat^^ föresten, så är dom kilorna som jag gick upp borta nu, känns underbart. och jag kollade faktist på korten, den där killen som påpekade hade faktist rätt, tog nya kort igår och det är fan stor skillnad. nu ska det bara fortsätta på rätt väg <3

UPPDATERING -  träffade min pappa som sagt en liten stund. sen så gick han hem och jag hade världens energi, och jag kunde inte gå hem heller, eftersom min pojkvän jobbade med en person hemma. så ja, jag tog en lång promenad, ensam. fast jag redan gått en sväng med pappa, så harvart ute på promenad 2 timmar kanske, skit skönt faktist, och jag har inte ätit ett skit på hela dagen än! druckit cola zero bara. klockan är 16:15 nu så det känns underbart. men ska väl ta frukten och shaken kanske senare, vid behov isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0