det går bra nu, kompis det går bra nu




image16






Ligger på sängen nu med en shake i handen. Det går bra nu, känns så jävla förbannat skönt. min killes store syster kom ju på besök som sagt igår kväll, så hon hade med sig kina mat och ckoklad. så jag var tvungen att käka, hade lite ångest sådär, men som tur var hade jag ju tagit laxer iaf. och tog ännu mera sen. Så idag stod vågen på 54,5 ^^ hade jag inte ätit igår så hade den ju stått 53 något, men jag  mår inte dåligt över det, det kommer imorgon om jag sköter mig snyggt idag.

jag  måste säga att jag är nog världsbäst att ta mig upp igen efter ett fall, ge mig max några dagar och jag är tillbaka igen. att dricka shake och ta mina piller funkar helt utmärkt. nu jävlar ska allt gå enligt mina planer.

blir nog träning ikväll också.
dagens meny - 1 shake, en kivi & ett päron.

uppdatering (16:00) -
Kom precis hem, har varit och handlat med min pojkvän, lyckades avstyra ett MAX besök, min kille var sååå hungrig, men jag lyckades övertala honom att åka hem till sina föräldrar och käka eftersom jag ska ju ändå sticka och träna strax. sen på affären så gick det skitbra, han köpte sitt och jag köpte mitt =) och  jag är super glad idag, pratar om hur bra jag mår när jag dricker mina shakes, och ja, han verkar faktist nöjd med det och förstår att jag inte vill sabba allt nu. han är bra han, min pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0